Stolt som en tupp

Mötes-dining-and-wining-besöks veckan är snart till ända... Farmskan är sliten men vid liv. Det har varit en extremt tuff vecka på många sätt, grubbel och tankar, kombinerat med alldeles för mycket jobb. Så är det ibland och det är bara att härda ut... lugnare tider kommer redan nästa vecka.
 
Annars är jag idag stolt som en tupp över ett beslut från en väldigt fin person som jag tycker mycket om! Det ger mig hopp om att det finns lösningar för allt, även när det är mörkt
 
 
I helgen kommer maken med två kompisar ner hit, det ser jag fram emot jättemycket
 
//Farmskan
 
PS! Tack för era kommentarer om lampan... jag gillar den jättemycket


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0