Tacksamhet

Skulle fasen aldrig sagt att vädret var fint här nere... idag är det hällregn, sånt där fint som kryper in precis överallt. Upptäckte då att mina favoritskor från Rieker nog sjunger på sista versen...

 
De läcker in lite vatten om man säger så... underbart sätt att starta arbetsdagen på. Det blir till att jaga lite nya vinterskor i helgen. Kan ju inte gå i stövlar varje dag.
 
Igår kväll började jag läsa en bok som heter "Och vi som skulle bli gamla tillsammans". Ja, jag slutade faktiskt inte läsa den förrän den var slut heller. Den handlar om ett par där hon får reda på att hon har en dödlig sjukdom, ärftlig i flera led. Det är en sann historia och man får läsa om det både från hennes och hans sida som enskilda berättelser. Usch och fy säger jag... man har verkligen mycket att vara tacksam för! Man har fått vara med och se sina barn växa upp, få barn barn, ha sina föräldrar kvar och igår var det ju också bara ett år som vi firade finaste farmor Signes 100-årsdag! Tacksam, tacksam, tacksam!! Jag skall tänka mer på det i vardagen
 
Den värsta solbrännan hade lagt sig i morse så det var OK (*ler*)
 
Nej, nu får jag ta tag i jobbet
//Farmskan
 
 


Kommentarer
Mamma

Sluta sola inte bra alls.

2012-10-12 @ 12:29:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0