Vissa dagar

Vissa dagar skall man nog inte stiga upp... man känner det redan på morgonen att det här blir en sån där dag som ingenting blir riktigt som det skall. Men några ljusglimtar...
 
Kökslampa levererad och upphängd - Check!
 
 
Diskmaskin utbytt, installerad och klar - Check!
 
Inatt hoppas jag att jag får sova ordentligt... natten som gått har varit hopplös
//Farmskan
 
PS! Om man cyklar i 130 km i timmen mitt i rusningstrafik... skall man verkligen läsa SMS samtidigt då? Eller överreagerar jag lite svenskt?


Kommentarer
lill-dottern

shit vilken snygg lampa!! :)

2012-10-16 @ 22:28:30
URL: http://ruthans.blogg.se
Stiffe (a.k.a Styvis)

Mycket snyggt, älskling !

2012-10-17 @ 14:43:33
Kusin P

Jäklar vilken snygg lampa! Den är där "vill ha" status på!!!

2012-10-17 @ 15:24:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0