Amstel hotel

Ganska nära där jag bor ligger Amstel Hotel. Ett gammalt anrikt och väldigt luxiöst hotell där många kändisar spenderat nätter. Idag när jag och maken gick förbi där på en våra walkabouts så började vi prata om vad det egentligen kostade...

 
Vi googlade givetvis det och fann följande:
En natt inklusive frukost för det facila priset av 530 euro... vill du däremot ha utsikt över floden kostade rummet 560 euro. Som hittat ju! Sen erbjöd de trådlöst internet för 25 euro per dygn och vill du ha med din lilla hund kostar det 60 euro per dygn... Tror jag nöjer mig med min lilla lägenhet faktiskt.

Har varit en helt fantastisk dag idag med över 25 grader och sol hela dagen. Långpromenad, mat på stan och sen ett litet glas vitt vid flodkanten innan vi gick hemåt. Livet är gott!
 
//Farmskan


Kommentarer
Helén RO

Kanske inte det hotellet jag ska välja då.... Hihi 

2012-09-09 @ 12:33:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0