Att man inte tänkte på det

Ler fortfarande åt finaste Lenas kommentar när hon ringde:
- Åsa om du skall vara med på TV måste du se till att ha läppglans...
- Men jag har läppglans på mig varenda morgon men det försvinner ju
- Man har alltid ett i fickan för alla möjliga tillfällen som dyker upp

Det är underbart med härliga vänner i skönhetsbranschen. Nu har hon tydligen fått in något nytt fantastiskt undermedel för kvinnor 50+, jag kommer förmodligen snart att ha det här i ett litet paket om jag känner henne rätt.
 
Dagen har bara varit slö... jag vaknade tidigt som tusan men tvingade mig att ligga kvar och försöka somna om. När inte det gick så läste jag lite istället. Har nu läst ut tredje delen om Kråkflickan så nu är det roliga slut, men har påbörjat (och nästan läst ut också nu...) Marie Ljungstedts nyaste bok. Mycket bra
 
Känner att jag nog skulle kunna sova lite på soffan men har bestämt mig för att låta bli och istället få lite härlig sömn i natt. Imorgon är det på att igen.
 
Matta på plats: Check!
//Farmskan


Kommentarer
Helén

Underbara Åsa! Så stolt när jag såg intervjun. Henne känner jag :)) Kram <3

2012-09-03 @ 06:44:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0