Kärleksbrev...

Jag blir lika glad och tårögd varje gång...

 
Älskar att få brev! Idag var det från snyggaste tjejen i världen, Lena. Ett helt kuvert fullt med "kliningsmedel" för rynkiga 50-åringar. Skall genast prova och se om det gör någon nytte (som Emil säger..). Men tack hjärtat och jag ber om ursäkt för att jag är så glömsk med lipgloss hela tiden. Skall kolla om jag har någon budget för stylist till nästa år.
 
Men vad har hänt med alla seriösa journalister på Aftonbladet... va, va!??

 
Kan säga att möss får mig att prestera en jäkla massa... onyttiga saker!
 
En jobbedag kvar denna veckan sen tar jag och maken en långhelg i Bryssel...
Aaahhh! Längtar
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0