Lily - 2012-09-03

Champagnefrukost idag! Jag har blivit farmor... till en underbar flicka: LILY
Tänk att min son är pappa



De ringde strax efter 5 i morse på väg in och då gick det ju verkligen inte att somna om. Packade champagne i jobbeväskan och gav mig iväg med telefonen i handen. Halv 11 ringde han och jag satt i telefonmöte. Skrek till alla att "jag lägger på" och kastade mig över telefonen.
- Hej farmor!
Och då bara storgrät jag och sjönk ner på golvet i en hög.
09:11 är hon född och allt hade gått bra... och fort för att vara första barnet.
3200 vägde hon och var 50 cm lång. Gose!!!
Sen sköt vi iväg champagnekorken och firade på kontoret. Så lycklig!!! LILY
 
 
 
Ikväll skall jag bara sitta och glädjas i soffan. Längtar tills jag får krama henne på riktigt
//Farmskan


Kommentarer
Helén RO

Så härligt!! Grattis fina farmor 

2012-09-09 @ 12:31:48
Maya

Grattis till Farmor ♥

2012-09-09 @ 13:39:58
URL: http://mayashideout.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0