När man vaknar

När man vaknar på morgonen med trosorna ut och in... och ensam i lägenheten... ja, då vet man att man haft en bra dröm (*skrattar högt*)
 
 
Dagen har annars inneburit lite plåtningar till omslaget till en tidning här i Holland. Lovar att försöka få fram lite bilder till er eller åtminstone plåta tidningen när den kommer. Värsta kändisen... ha ha ha! Nej men det är verkligen ett stort intresse kring oss här nere vilket är kul förstås.
 
Genomblöt av hällregn har jag nu suttit och småsurfat lite, bland annat på Aftonbladet och jag förstår verkligen inte den tidningen och deras redaktion. "Så gick det sen för Tre Kronor-skådisarna", "Så gick det sen för Bonde-dejterna"... vem fasen bryr sig om det överhuvud taget. Är det NÅGON som läser de artiklarna? Jag kan inte hitta en enda anledning till att läsa en sådan artikel. Ni får gärna försöka övertyga mig om motsatsen, go wild!
 
Ha en bra måndag kväll... själv slickar jag munnen till Rookie Blue
//Farmskan


Kommentarer
Lena

Hoppas du kom ihåg de viktiga detaljerna inför fotograferingen... Kram

2012-09-25 @ 06:51:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0