Skitdag

Idag har det varit en riktig skitdag! Ingenting har varit positivt när jag tänker efter... hatar sådana dagar. Datorn har krånglat konstant dessutom, stängts av och på och strulat i största allmänhet. Jag hatar det verkligen! Mitt dagliga pepp-kort lovade att jag "idag skulle vara omgiven av kärlek". Tja, där är ju några timmar kvar att hoppas på...
 
Lena! Det är helt magiskt men jag glömde det totalt igen! Du måste helt enkelt ta anställning som min privata stylist. Jag är uppenbart inte kapabel att ta hand om mig själv
 
Godnatt!
//Farmskan


Kommentarer
Pappa

Hoppas det blir bättre i morgon Åsa. Alla har vi både bra och dåliga dagar. Tänk på att efter regn kommer solsken. Kramar från Pappa och Barbro.

2012-09-25 @ 21:42:39
Lena

Herregud, hur svårt kan det va att klina lite valla på truten. Men självklart ställer jag upp. That´s what friends are for. När är nästa plåtning? I`ll be there. Betalar IKEA?

2012-09-26 @ 16:36:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0