Vår underbara duktiga dotter

 
Är hon inte duktig så säg! Fina underbara Elin!
 
Själv har jag haft en bra dag, har varit på kundbesök vilket innebär att jag lämnat den trygga tre-zonen: Jobbet-Lägenheten-IKEA. Jag har varit ute och sett lite av Holland och det är faktiskt riktigt fint på sina ställen. Önskar jag kunde gjort det på våren istället och fått se alla tulpanfält men men... det får bli till nästa år. Idag har nämligen hösten kommit till Holland. Om man tidigare trott, hoppats och önskat att sommaren skulle hålla i sig lite till så är det idag totalt borta. Kallt, ruggigt och regn... Jacka på! Fy, fy, fy!
 
Och så två små saker angående förra inlägget:
1) Maken lilla... Micke Nykvist är inte svartsjuk. Han vet att han är still going strong
2) Modern.... vem försöker du lura? (*ler*)
 
Tre dagar kvar sen får jag äntligen hålla om lilla Lilly
 
 
Har man en mamma som är polis så har man... så är det bara
//Farmskan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0