Fredagsmys!

Ha ha ha... Frida Göstasson, den är obetalbar!!!
 
Sitter här i mörkret i köket, mina vänner stökar i badrummet och skall strax krypa till bädd efter en lång dag. Det är så härligt att ha dem här på besök!
 
 
De var redan här när jag kom hem (naar thuis!) och efter att ha inhandlat diverse godsaker lagade vi lite mat och sen har vi bara suttit och traggat. Imorgon är det promenadskorna på och då skall vi göra stan.
 
Kollegan och jag har nu avslutat vår veckolånga språkkurs och jag känner faktiskt att jag har kommit en god bit på väg. Nu behöver vi bara prata, prata, prata så vi inte glömmer bort allt. Glömma att man låter som en tvååring eller en Svetlana och bara försöka göra sig förstådd. I detta lilla hus har vi varit hela veckan
 
 
En bra mening har jag full koll på... Ik spreek maar een klein beetjes Nederlands
 
Jag pratar bara lite holländska!
Godnatt... welterusten!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0