Jodå det finns!

Idag tog vi oss in till stan, Willemstad... hur mysig som helst och med massor av turister. Ett stort kryssningsfartyg hade precis lagt till så de hade ju några timmar att utforska stan på. Vi hittade också lite fint, bland annat en jättesöt sommarklänning till Liliy och en fin tavla till oss själva. Mycket nöjda, dit får vi åka igen i nästa vecka
 
Det var också skönt för maken att vila skinnet (läs: flinten) från solen och han köpte sig en snygg hatt för resten av veckan. Halv tolv blev vi så hämtade av min "kollega" från ett Ikano-bolag här på ön. Japp det finns ett sådant och det var riktigt roligt att få se det. Jag har ju mött honom tidigare (ja, han är själv på kontoret) på diverse möten men alltid undrat hur det såg ut här och nu vet jag det. Kanske ett bra job för mig i framtiden (*ler*)
 
Vi bjöd honom på lunch på ett fort med utsikt över hela stan. Mäktigt! Han skjutsade oss tillbaka och då var det bara att slänga sig i poolen... shit vad svett man blir
 
Ikväll är det partaj på hotellet, och vi ska gå... gratismat ha ha ha
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0