Vilket dygn

Ja herreminje vilket dygn detta har varit.... Det började igår eftermiddag med att vi fick en inbjudan på vår dörr att komma och ta en drink i Rainbow lounge (lobbyn som då tillfälligt blivit omdöpt). Ingen av oss kopplade då... men sen när vi kom dit förstod vi. En gay-fest (*ler*)... och inte den lilla festen heller. Det blev en snabb drink för vi kände oss lite udda, både till klädsel och annat
 
Åt en god middag istället i lugn och ro innan vi stängde ner för dagen. Dags att sova för tidigt på morgonen idag skulle vi ju ut med båt och kolla undervattenslivet
 
Underbart väder och vi klev på båten vid 10. Efter en kort resa skulle vi gå ner under däck och där satt man sen innanför glasrutor och kunde se hela djurlivet. Så häftigt! Jag satt längst fram närmast guiden som också visade var påsar fanns om man blev sjösjuk
 
OM man blev sjösjuk var bara förnamnet! Jag spydde ner mig själv, klänning, skor och kropp + guiden och hela båtens inredning och samtliga rutor. Kaskadspya har fått en helt ny mening. Det gjorde ju också att andra passagerare valde att gå upp på däck (läs: ej glada!). Själv lyckades jag till sist kravla mig upp på däck där jag sen satt krampaktigt stirrande resten av resan. Usch och fy!!! Väl i land badade jag med klänning och allt i havet för att bli kvitt lukten...
 
Men maken tog fina bilder... även om han glömde ge guiden dricks
Det var han värd stackaren
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0