@ Willemstad

Ska vi ta med kameran? frågar maken
Nej, skit i det, säger jag. Dumt att bära på
 
Vi är på väg och skall äta middag nere vid havet när denna dialog utspelar sig. Oj, vad jag ångrade att vi inte tog med kameran! Vi satt och såg solen gå ned i havet, åt en fantastisk italiensk middag och lite rött till det. Lyktorna lyste upp sand och palmer helt magiskt.... och ingen kamera. Typiskt
 
Idag tog vi oss åter in till Willemstad efter lunch. Massor av amerikanska turister som kom med det största kryssningsfartyg jag någonsin sett. Gigantiskt! Och ut vällde det amerikaner, alla stöpta i samma form. Safarihattar, solskärmar (typiskt amerikanska damer), bermudasshorts och kameror. Vi satt och tog en kopp kaffe och bara tittade på strömmen som aldrig tog slut.
 
Lite shopping blev det idag också. Lite hantverk, en liten kul tröja till Lily och så hittade jag både byxor och klänning på Mango
 
 
Ja, jag vet att bilden är på fel håll men jag får inte till det!!
 
Varmt var det i varje fall så det var skönt att slönga sig i poolen när man kom hem till hotellet. Fullt slagsmål mellan två äckelödlor och den ena knuffade ner den andra i poolen! Då gick jag upp
 
Japp... fegis
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0