Årets Hunk & Lady lista

Eller som maken förmodligen föredrar att kalla det... Lady & Lufsen-listan. Han klagar nämligen på att jag har en förkärlek för den lite slafsiga och sunkiga looken, ju sjavigare desto bättre liksom. Och ja, han har så rätt min käre man... det gör jag. Gillar det lite ovårdade långa håret... mums!
 
Dags att drömma sig bort en stund, så här kommer årets Topp 5-hunks!
 
 
 
 
 
 
Herreminje vilka granna pågar... slicka sig lite om munnen minsann!
Men för husfridens skull presenterar jag också makens Topp 5-ladys... imorgon
 
//Farmskan
 
 


Kommentarer
Glansan

Oj oj oj! Kan bara instämma! Dreglar! Gillar också den lite ovårdade, sexiga stilen. (Där hittar vi inte Stefan och Peter😳) Kinnaman i sista Falk filmen kyssandes Ruth Vega Fernandez! Min mamma hette Ruth, det är väl det närmsta jag kommer honom!! Ja du, men vi har fina killar, Åsa!! Kram och Gott Nytt År!

2013-12-28 @ 16:28:00
Nenne

Saknar Johnny Depp på listan annars är den helt ok! :-)

2013-12-29 @ 22:35:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0