Bäst när det gäller

Gårdagskvällen spenderades som sig traditionsenligt bör med "goda grannarna" Löfgrens i Everöd. Ja, vi är ju inte grannar längre men det är härligt att få ha dessa olika dagar och aktiviteter med dem. Alltid mycket skratt, sång, aktiviteter när vi träffas... och så tävlingar förstås! Det måste till antingen i form av kubb eller annat sällskapsspel. Och våra berömda vandringspris går ju till historien som fula och väldigt speciella. Sa jag att maken och jag har kammat hem vandringspriset två gånger på raken...
 
Igår började vi med "Så ska det låta" och avslutade med "TP" och de är ju alltid en prestigefylld kamp. Maken och Dan lyckades först fylla sin lilla plutt men sen tog det stopp när de väl kom till finalen. Och kvällen blev långsamt morgon istället och då var det dags att runda av med "den som tar sista frågan vinner" regeln. Och då vann ju jag och Lisbeth... yeaaah!! Maken mumlade något om vem som egentligen var de moraliska vinnarna men jag tror det var mest fyllesnack. Jag menar... vinst är väl vinst oavsett.
 
Bäst när det gäller!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0