Bästa presenten ever!

Ligger tyst som en mus, endast jag är vaken och jag vill låta dom andra sova en stund till. Ligger och tänker på gårdagskvällen... julafton som jag älskar. Naturligtvis hade vi gjort alldeles för mycket mat i vanlig ordning men det hör liksom till. Och givetvis hade vi alldeles för mycket klappar, "vi skämmer då bort våra barn Gustav". Men det hör liksom också till... precis som tävlingsinstinkterna under frågesporter, julklappsspel och annat. Det är vi, det är sådana vi är i min underbara familj! Och jag är så tacksam för er alla
 
Lily var underbart söt i fin klänning (som givetvis blev full av mat, gröt, mjölk och godis ju längre kvällen led). Hon älskade vita snören lika mycket som sina paketer, hon skrattade högt åt gammelmorfar när han busade med henne och hon älskade tomten. Tomten fick både en kram och en high five (*ler*). Älskade unge!
 
Och jag och maken fick den bästa presenten ever av våra barn, tavlor!
 
 
Så otroligt fina! Helt rörd blev jag
 
Blir perfekta nu i lilla rummet när det ska renoveras. Tack, tack, tack!
Tror och hoppas att alla andra också blev nöjda med sina paket
 
Framåt kvällen var Lily så trött att hon somnade rakt av när jag bar henne... pluttis! Hoppas hon somnade om sen när dom kom hem. 
 
 
Tack ALLA för en mysig jul, och tack tomten för fina paket
Man har förmodligen varit en snäll fru, dotter, mamma, svärmor, svärdotter, syster och farmor
 
//Farmskan
 
 
 
 


Kommentarer
Lilla B

Som vanligt var det en underbar jul! Tack fina ni, för att ni oxå finns!! Love! <3

2013-12-26 @ 09:51:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0