Bonde söker fru

Det är få program jag följer varje vecka... men ett är definitivt Bonde söker fru, tycker det är extremt kul. Nu har bönderna valt sina slutkandidater och är på romantisk resa, vilket visas i kvällens avsnitt. Man undrar ju verkligen över hur de tänkt en del av dem, både bönder och de som är med, medan andra känns helt klockrena. Roligt är det i varje fall.
 
Julklapparna börjar hopa sig här hemma, precis som det skall vara. Dock skall vi ta oss ut i helgen och handla de sista, fixa en julgran och göra lite köttbullar och julgodis. Skall bli gott med en pysselhelg, vi har ju varit rätt så uppbokade några helger och då hinner man inte så mycket. Vill också meddela att jag nu har hittat mina rosa kulor som skall hängas upp i granen. Skall bli väldigt spännande och se om det blir som jag tänkt mig... hoppas verkligen det nu när jag haft sånt jobb (*ler*)
 
Ikväll är maken på någon ceremoni på Sir Väs... hämtade mig efter jobbet iklädd frack
Man kan faktiskt vara för överklädd
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0