God Jul listan á la 2013

Som traditionen sig bör, så här de skälvande sista timmarna innan julafton, kommer här årets julklappar från Farmskan. Som vanligt ger jag dem med hjärtat
 
Maken: Ett guldkort på Club Clas eller någon annan prylaffär
Marcus: Tålamod i trafiken nu när du själv blivit gubbe 
Mattias: Snickarbyxor och trädgårdsvantar
Madde: Immunförsvar mot dagisbaciller
Lily: Ett härligt sommarlov i Norje Boke 
Tessan: Några resor till Sverige... allt för längesen nu
Rui: Varma kläder för det kalla klimatet i Sverige
Elin: En "tänk-efter-före" knapp på datorn så man slipper felbeställningar
Hanna: Första platsen i lägenhetskön
Josef: Tålamod med din nya "familj"
Ola: En "ta-bort-och-radera-knapp"... för gott. Det är din tur nu!
Paps & Babs: Fler rätt på tipspromenaden
Modern & Rolf: Mer dagar i veckan
Pia: En mysig kusinhelg i Wien?
Nisse & Rita: Ett varmt bad i en isländsk gejser
Manne: En spark i ändan till 2013 och ett mycket bättre 2014
Lena: Ett större smyckeskrin till alla dina utmärkelser... du är bäst!
Grahnskan: Nytt härligt jobb efter allt ditt slit med skolan
Frida: Du och Jag... 2014!
Ingemo & Curt: Lite fler besök från Farmskan... saknar er
Tjejgänget: Fler härliga äventyr!

Och till alla övriga vänner önskar jag ett fantastiskt 2014, låt oss hålla tummarna för det!
Själv önskar jag mig i vanlig ordning... karaktär, karaktär och så lite karaktär
 
//Farmskan


Kommentarer
Fridus

Du å jag Åsa!

2013-12-23 @ 20:19:41
Hanna & Josef

Hoppas hoppas vi snabbt får en lägenhet sen! :)Ni har redan vunnit över Josef till familjen! :)

2013-12-23 @ 21:04:12
Manne

Ser fram emot det med glädje!

2013-12-24 @ 07:24:55
Magda

God Jul Åsa!

2013-12-24 @ 11:11:22
URL: http://magdalenaturesson.blogspot.se
grahnskans

Alldeles för länge sen jag läste din blogg, ÄNDRING PÅ DETTA LOVAR
Så rätt Åsa dax för nytt jobb

2013-12-28 @ 13:24:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0