Ålder eller bara förvirring?

Den senaste veckan har jag letat febrilt efter mina fina vantar som jag köpte dyrt på Desigual. Ingenstans kunde jag hitta dom och jag har även bett maken vända upp och ner på hallen hemma i Sverige. Men nej... inga vantar. Så jag hade mer eller mindre givit upp och införlikat mig med tanken på att jag förlagt dem någonstans. Tills i morse...
 
När jag stiger av tunnelbanan vid jobbet så var det så jäkla kallt att jag bestämde mig för att ta upp huvan. Kändes lite knöligt men det blev varmare i varje fall. När jag kom till kontoret och tog av jackan förstod jag varför det var knöligt... I huvan ligger vantarna. Fint där... undrar om folk funderat på varför jag går omkring med vantar i huvan hela tiden. Är det ålder eller är det bara allmän förvirring? De fick sig ett gott skratt i varje fall mina kollegor.
 
 
Bjuder på det lite väl ofta nuförtiden.
 
Idag har det varit en heldag i bil från södra Holland till västra Holland. Två varuhusbesök har hunnits med och jag kan väl säga att det var två helt olika upplevelser. Häftigt med så olika åsikter
 
Nu skall jag laga mig lite kvällsmat
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0