Busy bee några veckor

Måndag igen och början på några busy weeks för Farmskan. Det är möten, presentationer, styrelseinfo, resor och workshops. Jag och min säljare skall dessutom ut på en turné till samtliga varuhus i Holland... ja, blågula varuhus då. Skall bli riktigt roligt och höra vad de tycker och vad de anser vi kan förbättra. Så det är fullt ös nu ett tag men det har jag ingenting emot.
 
 
Helgen har varit perfekt med både lite dansk hygge och slapp i soffan. Fick i varje fall inköpt lite nya morgonskor... de jag hade luktade inte hallon om man säger så. Var också duktig och gick en rejäl långpromenad på söndagen i rask takt. Var nog ute i närmare 1,5 timme och sen avslutade jag det i solariet och värmde upp mig. Fick också slutbetalat resan till Curacao... 9 veckor kvar... Yeah!
 
Ikväll blir det till att packa ihop lite saker för imorgon blir det en tripp till Leiden med tåg och sen flyg till Danmark på kvällen. Skall dessutom på en ny foto-session på onsdag... det är inte lätt att vara kändis (*skrattar högt*)
 
Vad jag tyckte om Melodifestivalen... Riktigt dåligt faktiskt. Den bästa låten var Cookies 'n Beans tyckte jag men annars var det verkligen inte mycket att hänga i julgranen. Hoppas verkligen att kommande helger levererar något man kan vara stolt över till finalen.
 
Nej, nu dags att koka lite soppa och spela lite Candy Crush
På nivå 70 och den är ett h-vete
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0