Dottern på äventyr!

Precis hemkommen efter en heldag med workshop... trött i huvudet och inte riktigt helt hundra i magen. Ttror det är alla dessa jäkla smörgåsar man äter hela tiden... varför inte bara äta vanlig lunch? Ja ja... fick en med fyllning av svamp och en massa annan smörja och vet inte om den var helt OK. Skulle egentligen bara vilja lägga mig och sova en stund men tyvärr det är inte att tänka på. Ikväll blir det gemensam middag med alla deltagare och eftersom man är värd för det hela så är det inte lätt att backa ur den. Det blir säkert trevligt, förmodligen är det bara lite mat jag behöver i vilket fall som helst.
 
Gårdagen spenderades annars i Lund där det var en massa möten och lite utbildning. En mycket bra dag tycker jag... plus att jag och Frida också blev fotograferade som ni såg. Detta är för en artikel i Dagens Industri bland annat och den skall handla om "Kvinnor i karriären"... Ha ha ha ha ha
 
Tänk att jag kan fortfarande inte se mig själv som den personen. Jag är ju bara jag!
 
Idag åkte också Dottern iväg för att starta sitt äventyr! Hon har ju fått anställning på Fritidsresor och nu väntar först åtta veckor med utbildning och hårdträning och därefter vet hon inte vart hon hamnar. Hoppas det blir på något trevligt, varmt ställe som man kanske kan åka en restresa till i slutet på sommaren. Hade suttit fin fint det faktiskt. Men stort lycka till gumman!!
 
Nej, om man skulle pudra näsan och ge sig iväg
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0