Fint där Farmskan

Efter att ha vinkat av maken vid spårvagnen gick jag för första gången på några veckors tid till solningen. Kände att det hade varit gott med lite värme och kanske, kanske kunde man bränna bort lite virus och bakterier. Kan säga att det enda jag brände var mig själv. Min vanliga solbädd var upptagen i 20 minuter och otåliga jag ville ju inte vänta utan jag bokade den starkaste dom hade och drog ner på tiden istället. Ha ha ha... bra där Farmskan.
 
Fru Malm skulle inte vara glad!
 
Som om inte det var nog så i morse när jag skulle klä på mig och gå till jobbet... då lyckades jag med konststycket att få ett snöre i skjortan knutet ihop med skobanden utan att jag märkte det. Det rycket kändes i nacken! (*asgarv*)
 
Nu en ny vecka, mycket beslut, mycket möten... helt enkelt mycket!
//Farmskan


Kommentarer
manne

:-)) du e ju för go!!

2013-02-25 @ 19:18:46
Kusin P

Med tanke på det där med att knyta ihop skjortan med skorna.
Är vi lika........eller! Än har du inte lyckats med att slå dig själv i ögat med dammsugar röret!!!!!

2013-02-25 @ 23:10:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0