Hej igen förkylning!

Suck, suck, suck... Min förkylning är tillbaka och rethostan har gjort dagen till en pina både för mig och för mina kollegor. Så nu ligger jag nerbäddad i sängen istället för att gå med på en "bar-hopping" på stan. Orkar helt enkelt inte

Det har annars varit en bra dag och den avslutades med två timmars besök av en av bröderna. Mycket uppskattat! Så det var verkligen synd att inte orka gå med ut, de har säkert en minnesvärd kväll

Hoppas nu bara att jag inte blir sämre och framförallt inte till helgen när jag ska få träffa Lily

Host host från Lux
//Farmskan



Kommentarer
Pappa och Barbro

Krya på Dig Åsa.Ses i helgen.

2013-02-13 @ 08:55:21
mamma

Krya på Dig Fia.

2013-02-13 @ 15:53:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0