Jäkla internet!

Min hovleverantör av internet meddelande för några dagar sedan att de skulle göra underhåll på internetet och att "man kunde förvänta sig att det inte fungerade mellan klockan 23.00-07.00"... Varje dag eller? För sedan detta underhåll (läs: förstörelse) av mitt internet så fungerar det bara när det själv vill. Tappar kontakten precis hela tiden och när det väl är på så är det lååååååångsamt som... ja, jag vet inte vad. Hata, hata! Det är inte det lättaste i världen att ringa upp dem heller för de har ett talsvar som bara accepterar holländska, plus att de tar betalt för varje samtal. Utsugare! Nåja, skall se om jag kan få en kollega att ringa dom och tjata.
 
Heldag med möten idag och hemma sent och sen resten av veckan är det "road show" runt landet för att besöka varuhus. Två imorgon och ett på torsdag... så var denna veckan gången. Tiden går verkligen alldeles för fort just nu. Har faktiskt lätt panik kring vissa saker som skall vara färdiga. Men bara att andas ut och in i lugn takt...
 
Bara 5 veckor kvar tills jag och maken ligger på en kritvit strand och lapar sol dessutom... hur skönt skall inte det bli då? Två veckor sol, bad, god mat och total relax! Förresten så är det klart med stugan nu och den är vår. Alla papper skrivna och alla betalningar gjorda. Det blir en underbar sommar!
 
Nu lite kvällsjobb sen sängen
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0