Kärlekskavalkad

Äntligen hemma i Amsterdam igen efter en lång resdag. Åkte redan vid 10-tiden ifrån Motala... en sista sniff i nacken på världens underbaraste unge sen var det dags. Hon är verkligen helt underbar, skriker eller gråter aldrig, bara skrattar och ler hela tiden. Tror banne mig att farmor Signes själ har flyttat in i henne. Det har i varje fall varit en helt fantastisk helg och jag har verkligen fått vara med henne hela tiden och fått skämma bort henne lite grand. Man bara smälter när man ser henne... Älskar att vara farmor!
 
 
 
Tack Madde och Tia för en härlig helg!
 
Blev ju lite extra struligt med allting eftersom det där förbenade planet var inställt i torsdags. Så kläderna började ta slut och hade inte de saker med mig som jag behövde. Men allting går... Och så fick ju jag och maken några extra timmar idag också när han körde mig till Kastrup. Mys! Lite sena iväg blev vi dock eftersom kaptenen saknade sin loggbok och han kunde inte flyga utan den. Ja ja... nu är jag i varje fall hemma igen och har varit uppe med lite choklad till min snälla granne som passar lägenheten till mig när jag är iväg. Har också slängt i en tvätt och väntar nu bara på att den skall bli färdig så jag kan hänga upp den.
 
Och förkylningen frodas... är helt torr i munnen eftersom jag inte kan andas genom näsan
Hatar att vara sjuk!
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0