Ljusare tider

Fatta... det är ljust både morgon och kväll när jag går till jobbet! Det finns hopp! Hopp om ljusare tider, vår och värme. Blev så inspirerad så jag köpte på mig lite blommor till lägenheten att njuta av. Härligt
 
Förkylningen börjar ge med sig och jag kan andas utan problem. Tror det sista släppte i planet hem igår, trycket gör att allt snor lämnar huvudet i en strid ström. Inte så kul för medpassagerarna kanske men jag är tacksam. Är trött på att vata förkyld. Har ju helt tappat den lilla kondis jag hade på kuppen, andas som en jag vet inte vad bara jag går några meter. Men det ska bli ändring på det. Mitt löfte till mig själv
 
Längtar tills maken kommer i helgen, ska bli skönt att bara få va!
 
//Farmskan
 
PS! Tack för alla fina kommentarer


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0