Omväxling förnöjer

Det utlovade snöovädret har idag varit en blandning av strålande sol och blå himmel varvat med hagelskurar. Ingen snö dock vilket jag tackar för. Var borta och slutbetalade min och makens resa och sen en liten tur på byn. Köpte nybakat bröd och lite annat smått och gott. Kollegan och hans fru har nämligen gästat mig idag och vi har haft en härlig eftermiddag. Skönt med lite sällskap!
 
Fick våren med mig hem från min shoppingtur... endast 48 kronor inklusive kruka
 
 
Ingen slår holländarna när det gäller bra blommor
 
//Farmskan


Kommentarer
Mamma

Jättemysigt. Känns som vår.....
















2013-02-03 @ 14:08:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0