Till åtlöje

Så var det Februari redan... hej och hå vad tiden går! Skitväder verkligen här nere, regn, regn och regn. De har dessutom lovat lite snöblandat i helgen så grattis till det
 
Just nu pågår där en väldigt rolig tävling inom Ikano och den går ut på att varje bolag eller land skall göra en gemensam hälsoutmaning. Och jag "råkade" lite slarvigt anmäla mig själv (och därmed alla mina medarbetare) till halvmaran i Nottingam, "Robin Hood-loppet", i september. Jag kan väl säga att jag inte är särskilt populär just nu bland mina medarbetare (*skrattar*). Men som om inte det vore nog så möts jag av våldsamma skrattanfall från alla jag berättar det för... vadå?! Skulle inte jag kunna träna mig till detta om jag verkligen ville?
 
Ja, ja... vi får väl se vad som händer med detta. Där finns tydligen också någon långvandring här nere som man kan göra. Huvudsaken är väl att vi gör något tillsammans.
 
Idag kom där ut ett reportage med lite bilder och en intervju som jag gjorde för några veckor sedan. Blev faktiskt ganska bra och för en gångs skull är jag nöjd med bilderna också...
 
 
 
You know me... the movie star!
 
Imorgon kommer kollegan och hans familj över på lite lunch annars blir det lugna gatan för Farmskan i helgen. Inköp av morgonskor eftersom dom jag har nu LUKTAR som fasen!! Kanske om jag hittar ett par jeans också. Och sen nästa helg kommer Älmhultskompisarna... det skall bli riktigt skoj!
 
Kram kram och ha en go helg!
//Farmskan


Kommentarer
manne

Klart du skulle...om du verkligen ville *småler endast* kram kram tebax :-)

2013-02-01 @ 19:32:26
Kurre

Den där "långvandringen" känner vi igen. Satsa på den!!! 4 mil om dagen 4 dagar i sträck (16 mil således) i trakterna runt Neijmegen. Jag har varit där!

2013-02-01 @ 21:10:03
Lena Malm

Kom igen nu vännen, vi pratade ju om det här igår. Det sitter mellan dina öron om du klarar loppet eller inte (även om jag tycker att du kunde börjat med en kortare distans). Du blir bara vackrare för varje dag lilla bankdirektören. Puss

2013-02-01 @ 21:37:39
Kusin p

Allra finast Kusin Fin!

2013-02-01 @ 22:57:17
lill-dottern

jätte fin bild på dig! :)

2013-02-01 @ 23:22:07
URL: http://ruthans.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0