Andra bullar

Man kan väl säga att jag blev något förvånad när jag öppnade påsen med frusna kanelbullar på jobbet idag. Jag skulle nämligen vara en snäll chef och bjuda på "fika" (vilket holländarna inte riktigt förstår innebörden av ännu...) och hade därför införskaffat en påse frysta kanelbullar på IKEA:s foodavdelning. Bara att värma i micron tänkte Farmskan...Men nej, det var deg, ej bakat över huvud taget och det skulle således in i ugn. Ridå!
 
Men kollegorna räddade situationen med att omförvandla micron till ugn och vips hade vi nybakat till kaffet. Luktade gott på hela kontoret.
 
 
Inte ens en halvfabrikatsbagare kan jag bli...
//Farmskan


Kommentarer
Mamma

Du är en goooo chef

2013-01-10 @ 13:27:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0