Börja aldrig!

Lyd mitt råd... börja ALDRIG spela Candy Crush Saga! Ni blir helt beroende av det. Man glömmer äta frukost, man går och lägger sig sent, man blir helt uppslukad av det... och tokig! Speciellt om man fastnar på någon nivå och inte kommer vidare. Jag har en tid stått på nivå 23 och gjort massor att försök att fixa nivån och komma vidare. Icke sa nicke. Men igår kväll när jag kom hem efter en middag med våra kunder, typ 11 på kvällen och med något glas vin innan för västen... ja då Tjoff... då klarade jag det. Flinkare i fingrarna kanske (*ler*)
 
Restaurangen vi var på igår hette FYRA och hade startats av två svenska kockar med fruar. Mycket god mat, otroligt snyggt upplagt och med det där lilla extra. Det är kul att komma till en sådan restaurang och också utan att bli skinnad in på bara benen.
 
Ikväll kommer maken... det blir en helg med total avslappning. Inga guidade turistturer

//Farmskan
 
PS! Vad var det jag sa... Fredag och tomt i tunnelbanan 07.33


Kommentarer
manne

Jag har suttit fast på nivå 140 ett par veckor nu...frustrerande!! Men skam den som ger sig :-)

2013-01-11 @ 16:23:03
Kusin P

Satt också fast på 23:an lääääänge!!!!

2013-01-11 @ 18:11:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0