Crash boom bang

Tog med mig jobbdatorn, som jag har hemma, till kontoret för att uppdatera lite lösenord. När det var gjort så frågade kollegan om han inte också skulle uppdatera Officepaketet till den senaste versionen... och det var här jag gjorde misstaget att säga Ja. Crash Boom Bang så försvann möjligheten att använda outlook och därmed läsa mail. Grattis... två dagar har sedan spenderats på att försöka fixa det men utan resultat. Suck, suck, suck. Vet inte om han skall få ett nytt försök imorgon, jag är något trött på att släpa den tegelstenen fram och tillbaka men vem vet... han har kanske tur imorgon. Jag behöver ju komma åt mailen hemma dessutom.
 
Våren har gjort en påstötning idag i Amsterdam... sol och värme och vårkänslor!
 
 
Älskar min nya ljusbricka med olika ljuslyktor på... inte en som är den andra lik. För tre fina buketter blommor så gav jag 60 pickadollar... härligt! Älskar färska blommor
 
Lägenheten är städad, tvätt hängd och tvätt struken, matlådor till jobbet fixade.
Det går bara man vill
 
//Farmskan
 
PS! Manne... TACK!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0