Fix och trix

Så har jag checkbox på det som skulle fixas dessa skälvande timmar i Svedala. Viktigast var passet och det gick galant, nu får jag hämta det nästa gång jag är hemma. Skönt att få det gjort.
 
-21 grader här i morse när jag vaknade... -21 grader. Huga säger jag bara. När man drar in ett andetag så fastnar näshåren, jätteäckligt. Enligt uppgift från kontoret var där 0 grader och sol i Amsterdam så de drog nog vinstlotten denna gången. Hoppas det håller i sig tills jag åker hem igen.
 
Imorgon åker maken och jag till Köpenhamn, för en weekend med kollegorna. Skall bli spännande att se om maken hänger med på ett danskt föredrag (*ler*). Själv är man ju mer eller mindre schizofren med språken och blandar friskt mellan svenska, danska, engelska och holländska. Låter nog ganska roligt när man skiftar runt sådär. Skoj skall det bli i varje fall och är det fint väder kan vi ju ta en tur på Ströget innan mitt flyg lyfter på söndag. Det får vi hoppas på helt enkelt.
 
Önskar er en skönt helg!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0