Livet som "ut-cybrad"

Lever just nu ett liv utan dator som fungerar.  Man blir rätt frustrerad för det är så mycket man måste fixa via den hela tiden. IT sliter hår och fick blåsa den helt i fredags (suck!) men när jag sen kom hem så hade de glömt att installera mitt nätverkskort (dubbelsuck!) vilket innebär att jag inte kan använda mitt bredband heller (trippelsuck!)
 
Helt ut-cybrad... tur man har sin iPad
 
Men maken och jag har det lugnt och skönt. Idag har vi gått en rejäl långtur i det fina vädret. Sol och runt nollan... Härligt!!!! Ta hand om er, det gör vi
 
Glömde ju också igår... GRATTIS finaste Elin på din födelsedag!!!!
//Farmskan
 
PS! Makens stolta kommentar igår:
- Jag har faktiskt gått ner 1,2 ton... 
Tror han har fastnat i långtradarbranschen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0