Måååååndag

 
Så var det en ny vecka... Detta årets första riktiga arbetsvecka. Bara att tugga i sig
 
Men det har varit en produktiv dag, många möten förvisso (som inte alltid är så himla produktivt) men också steg framåt och det är precis vad vi behöver. Lite kul också att IT missat nyårsskiftet och fortfarande körde på 2012... våra rapporter såg allt lite konstiga ut. Men det var de snabba att fixa till (*ler*)

Har gått med lite huvudvärk idag, undrar sa flundra om det skall bli en förkylning för Farmskan i alla fall. Maken har ju legat (ja, eller åtminstone vilat mycket) nu i snart 14 dagar. Vi får väl se vad som händer, ibland bryter det ju aldrig ut riktigt, sitter bara där och spökar.
 
Har också skrivit in mig och betalt medlemsavgift till föreningen SWEA, svenska kvinnor i Holland... Vad tror ni om det? Egentligen är jag ju inte så social men jag måste ju göra någonting här nere. Man kan ju inte bara sola eller handla liksom... Första mötet är den 19 januari här i Amsterdam och då blir det dessutom föredrag av Anna Skipper som flyttat hit och hittat ny kärlek. Kanske hon kan bli min personliga dietist... några kilon hade verkligen inte skadat. Hmmm
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0