Så drar vi till CPH

Så är det redan tisdag kväll och imorgon drar jag till Köpenhamn (om inget snöoväder står i vägen förstås...) Två dagar med kollegor och lite planering och sen på fredag så åker jag hem till K-stad för att fixa nytt pass och träffa lite vänner på kvällen. Och sen är det lördag igen och jag och maken åker till Köpenhamn över helgen. Skall ha lite partaj med kollegorna därifrån så det skall bli riktigt kul. Så bara en snabbtur hemma denna gången.
 
Idag har det varit riktigt skönt väder här nere... sol och kallt, en riktig vinterdag. Fortfarande fullt av snö överallt så man håller på att slå i backen bara man går ut men med kängor på så går det an. Fast det är inte utan att man längtar till våren nu... och helt otroligt nog bara ett tiotal veckor till vår semestertripp. Tiden rullar
 
Bara måste säga också att den där psykläkaren som varit i radion nu några dagar och som vägrat sin sextrakasserade patient en kvinnlig psykolog... han måste väl vara från en annan planet eller? Och vilka uttalanden människan gör hela tiden. Det ena värre än det andra... och dessa människor skall hjälpa andra trasiga människor tillbaka till livet. Man blir ju fasen mörkrädd! Så var det sagt!
 
Nu skall jag steka lite köttbullar... japp, IKEA köttbullar
Mums!
 
//Farmskan


Kommentarer
Pappa

Hinner Du med någon lunch i helgen?

2013-01-22 @ 20:56:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0