Så stänger vi bara ner landet

Dagens lärdom: Åk aldrig med KLM om det är mer än 3 snöflingor i luften. Du kan lita på att allt är inställt... Suck! Som jag skrev igår så var planet 09:50 som jag skulle flyga med inställt (hur de nu kunde veta det redan igår). Så efter mycket om och men och långa telefonsamtal och HUTLÖSA ombokningspriser så blev jag ombokad till 07:45. Klockan ringde tidigt och jag begav mig ut till flygplatsen bara för att mötas av att det var inställt.
 
- Vi har bokat om dig till ett SAS-plan istället 10:25
- Men det är alldeles för sent, då hinner jag inte.
- Nej, alla andra plan är inställda och man vet ju inte om det planet går heller
 
Liten paus...

- Hade du varit här lite tidigare kunde du åkt med SAS-planet klockan 7
- Men hur kan det lyfta om inte ert plan kan det?
Det fick jag inget svar på dock...
 
Jag bestämde mig för att bara strunta i allt ihop, sådär kul att sitta på flygplatsen i 4 timmar för att sen kanske ändå inte komma iväg så jag åkte hemåt igen. DÅ ringer det en liten indisk man från KLM (kundservice i Indien!), 15 minuter innan avgång och säger:
- Solly, your flight has been cancelled...
 
No shit!
//Farmskan
 
KLM... Bara vidbrända toast till er idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0