Ta sig i kragen kanske

Jag har fortfarande inte kommit in i "jobb-mood"... semestern sitter kvar i huvudet. Känner mest för att bara dra benen efter mig och inte göra något. Kanske slötitta på något bra program, läsa en bra bok och bara vara lat. Men istället måste jag städa (även en liten gran har barr), tvätta och stryka, handla lite... Ta mig i kragen kanske?
 
Såg sista avsnittet igår på "Tack för musiken" - Niklas Strömstedts program med Tomas Ledin som gäst. Shit vad den mannen har gjort mycket bra musik och slagdängor. Och så är han snygg också... fortfarande i den åldern ser han hur het ut som helst. Avundsjuk AB
 
 
Ja, ja... sluta drömma nu. Klä på mig och gå och fixa lite mat och sen ta itu med städningen. Släpar ju runt de där dråvlans barren i hela lägenheten. Ut med julen, in med våren... hmmm, det blir kanske tulpaner i vaserna idag. Vi får väl se.
 
Har jag tappat nyckeln?
//Farmskan


Kommentarer
Pappa och Barbro

Önskar Dig en skön helg. Själva skall vi gå till Sommarlust för att äta och dricka gott, samt dansa och lyssna på Danne Stråhed m.fl. Kramar från oss.

2013-01-05 @ 14:46:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0