This girl is on fire!

Den sången passar verkligt bra för Farmskan just nu. Tredje dagen som totalt däckad i influensa med feber och hosta, snor och elände. Buhu!! Med facit i hand var det ju en jäkla tur att planet var inställt, för sitta på möten och vara sjuk är ju inget man vill precis... Plus att jag har sovit bort snart två dygn, suck.
 
Kollegan var snäll och kom bort med medicin till mig i förrgår så jag åtminstone fick lite lindring. Skall ringa och be om lite mer Alvedon och lite te. Te är det enda jag får i mig och kan behålla.
 
Som ni hör... Mest elände
//Farmskan
 
PS: Ett högt och ljudligt HURRA till finaste Babs som fyller år idag
Många kramar, vi ses nästa vecka


Kommentarer
Anonym

Krya på dig. Stanna hemma tills du är frisk. Kram

2013-01-17 @ 14:43:11
Kusin P

Men kära nån! Du får verkligen krya på dig! Kramar

2013-01-17 @ 21:17:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0