Födelsedag och släktbesök

Först och främst... ett stort grattis i efterskott till världens bästa Tessan som fyllde år i förrgår. Din styvmor är inte världsbäst på att uppdatera bloggen just nu. Däremot gjorde din syster en underbar liten film till dig på din födelsedag och den presenterar jag här... ha ha ha
 
 
Så jäkla bra... GRATTIS igen finaste! Nu ses vi snart
Maken och jag har ju också haft släktbesök här nere i Amsterdam. Nisse och Rita har varit här några dagar men nu är det roliga slut och det är dags för dem att bege sig hemåt igen lite senare idag. Vi har haft mycket trevliga dagar med mat, dryck, långa promenader och lite kultur också för den delen. Varma goa dagar har de haft även om inte solen varit framme hela tiden. Själv har jag jobbat så maken har stått för kulturen på dagarna och jag för underhållningen på kvällarna (*ler*)
 
 
Idag är kontoret fullt av kollegor så det är livat värre
 
//Farmskan


Kommentarer
Lilla B

Härlig film! Som jag alltid sagt..dom tre systrarna är helt crazy!! :) <3

2013-07-31 @ 15:42:49
Mamma

Håller med. Superbra film. Kram

2013-08-01 @ 21:23:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0