Jobba, jobba, jobba...

Eller nej... det är faktiskt maken som jobbar mest just nu. Först jobbar han för fullt på jobbet och därefter ner till stugan för lite kvällstjänstgöring. Själv servar jag mest med lite ärenden och saker som skall lösas under dagarna. Men det skall göras det också. Igår skulle det till exempel inhandlas mer färg och penslar och sen behövde jag fixa lite överdrag till bäddmadrasserna (som är blå!). Så ni ser... jobb, jobb, jobb.
 
Eftermiddagen spenderas däremot i trädgården hos kusin P där vi satt och finkilurade under trädet i skuggan. Så gott att bara sitta och snacka lite skit. Det är precis sådant man skall göra på sin semster egentligen. Sen hämtade jag maken och vi åkte till stugan. Fick där besök av Malms som skulle checka lite inför lite jobb som Ingvar skall göra åt oss. Duschkabin skall bytas och fläkt skall installeras i badrummet bland annat. Sen visade sig att han dessutom förmodligen kunde fixa kaminen. Hur bra är inte det. Alla borde ha en Ingvar!
 
Idag får jag besök av lill-stumpis och Madde, vi hoppas på fint väder
 
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0