Byggchef på distans

Det är inte helt enkelt att vara byggchef på distans... speciellt inte när arbetaren (läs: maken) inte riktigt vill lyssna. Han har en egenhet att "välja" att inte förstå ibland vilket skapar en del diskussion emellanåt (*skratt*). Men det löste sig till slut... eller som vanligt kanske man skall säga, och nu står paviljongen på plats och vi har halva altanen under tak.
 
 
Kolla så snyggt golvet blev... nu skall räcket målas av Farmskan på semestern. Sakta men säkert så går det framåt. Längtar, längtar!
 
Igår kunde jag också spendera min första dag på balkongen detta år. Det var helt plötsligt, som en blixt från blå himmel, sol i detta regniga land. Så jag la strykningen åt sidan och satte mig med min bok och bara njöt. När maken kommer till helgen så skall vi också fixa lite nya blommor till lådor och krukor.
 
Det skall bli gott att ha honom här nere... saknar han!
//Farmskan


Kommentarer
Mamma

Jättefint. Får se om vi inspekterar i helgen. Kram

2013-06-03 @ 19:05:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0