DEN lukten....

Steg precis in genom ytterdörren och doften som mötte mig var överväldigande. Jag köpte en bukett liljor i lördags och där var inte mindre än 32 blomknoppar som nu börjar slå ut. Helt fantastiska men ack.. jag kommer att få migrän. Sanna mina ord. I värsta fall får de stå på balkongen... suck
 
 
 
Har varit en bra dag idag, fått påbörjat förberedelserna till budgeten inför nästa år. Fatta vad tidigt att starta redan nu, men det är väl så när det ska igenom en massa instanser innan det klubbas. Tycker i varje fall att jag har hyfsad koll så det borde inte bli så jobbigt. Vi korsar fingrarna för det helt enkelt
 
Ikväll blir det sista avsnittet för säsongen på Games of thrones... yeah!
 
Det är skillnad på att ge upp och på att känna att man fått nog
Hear, Hear
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0