Så var det midsommar

Godmorgon så här på midsommaraftons morgon! Efter en ljuvlig sommarkväll igår vaknar man upp till en solig och varm morgon. Nu hoppas vi att det håller i sig. Med tanke på de bilder jag fick igår från Holland så är jag glad att vi valde att fira i Sverige. Översvämningar på vägar och hällregn... Usch och fy!
 
Så vad har hänt sen sist? Jo i onsdags åkte jag till Malmö igen tidigt för att ha några möten. Tåget levererade utan problem både dit och hem och inte en enda ko på spåret. Grillade lite god korv i kolonin hos Paps och Babs på kvällen, så himla gott, me like! Sen igår var det full fart mot midsommar som gällde, det vill säga shopping på Maxi tillsammans med hundra tusen andra... (*ler*). Men vi kom ut med livet i behåll och efter en lunch hos Lilla Bror i Åhus drog vi ner till stugan.... paradiset
 
Nu skall jag varva ner, ladda batterierna och samla kraft till den sista arbetsveckan innan semester. Idag kommer Nisse och Rita så det blir god mat och lite mys. Sommardans här nere vid havet så det blir kanske en sväng om också om jag har tur.
 
Önskar er alla en fantastisk midsommar!
//Farmskan


Kommentarer
Mamma

Njut av helgen. Vi önskar Er en glad midsommar. Hoppas att vädret blir bra. Hälsa. Kram

2013-06-21 @ 12:14:10
Kusin P

Ha en riktigt skön midsommar med mycket vila och mys! Kram

2013-06-21 @ 13:56:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0