Skoskav... aj aj aj

Gick till kontoret med nya skor häromdagen och fick två rejält blödande sår på hälarna. Beige mocca så det var ju snyggt med lite blodfläckar längst bak... Fast det kan man stå ut med jämfört med hur jäkla ont man har så fort man tar på sig något annat än morgonskor efter det! Blir tokig! Skall försöka ta mig upp till stan imorgon och köpa något mirakelmedel och mirakelplåster. I-lands problem...
 
Nu börjar sommaren och då är det säsongsfinal för mer eller mindre alla serier... så vad skall man kika på nu när man kommer hem på kvällarna? Kollegan har hjälpt mig ladda ner den nya säsongen av Rookie Blue så det är ju alltid något, annars får det nog bli bio eller DVD för Farmskan framöver.
 
Idag har jag äntligen tagit mig i kragen och städat lite... inte för att det är megaskitigt men det är ändå dammigt och lite uppfräschning på toaletterna skadar inte heller. Så det passade bra idag när det regnade som spön i backen innan lunch. Sen bara klarnade det upp igen och då passade jag på att gå till affären och inhandla lite mat. Har ju varit på diet nu i 14 dagar så kylskåpet var otroligt tomt.
 
Imorgon blir det lunch på stan med kollegan och hans fru
Och så plåster till hälarna
 
 
//Farmskan


Kommentarer
Lilla B

Compede is the shit!:)

2013-06-16 @ 13:06:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0