Clown-ansikte

Idag var hon med metron igen.... den magiska kvinnan som sminkar sig från grunden upp till tänderna. Hon stiger på stationen efter mig, vecklar ut hela sit kit (och det är inte litet) och så drar hon igång. Sex stationer senare, vilket är cirka 8-10 minuter, stiger hon av fullt förändrad. Magiskt att hon inte en enda gång på denna rickiga resa lyckas peta sig själv i ögonen med sin eyeliner, måla sig utanför läpparna eller få mascara på hela kinden...
 
Det där hade hänt mig nämligen...
 
 
Tror det är bäst att jag fortsätter gå upp 3 minuter tidigare
 
//Farmskan


Kommentarer
Mamma

Det tror jag också. Kram vi ses snart

2013-03-09 @ 13:57:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0