Feeling good!

Idag är en "feeling good" dag...
 
 
Det skall bli 14 grader i Amsterdam idag... våren är på gång på riktigt! Härligt värre. Vet inte om det är ljuset, lite värme från vårsolen eller fåglarnas kvitter men jag känner mig på topp. Feeling good. Skulle egentligen varit på läkarundersökning idag på morgonen men läkaren var sjuk (*ler*). Så nu blev det framflyttat igen... chefen tror att jag gör det med vilje men denna gången var det inte så faktiskt.
 
Hade en bra dag igår också och fick träffat många "gamla" kollegor i Lund och dessutom tog sig exboss tid för en lunch (som jag har tjatat!) så en toppendag helt enkelt. Lite god mat på kvällen med familjen som avslutades med lite rygg- och nackmassage ute hos Bottan. Som sagt... feeling good!
 
Så nu flyger jag strax tillbaka och hoppas att solen värmer mig ordentligt när jag landat. Vinterjackan skall i så fall hängas in för säsongen, det gäller att våga tro på detta nu. Ikväll blir det middag med danska kollegorna på Pasta e Basta och sen väntar två dagars ledningsgruppseminarium
 
Ha en skön vårdag!
//Farmskan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0