Glad farmor!

Detta damp ner i min "mailbox" idag...
 
 
Skulle följa med henne till Blåkulla vilken dag som helst! Bara älskar när jag får bilder
 
Tuffa dagar denna veckan, men nu... nedräkningen har börjat och inga fler möten är inbokade. Så nu sjunker tempot och jag skickar mail till mina kollegor runt om så det bara brinner i fingrarna. Så gött imorgon vid lunch att stämpla ut och veta att jag har fjorton dagar framför mig med sol och värme.

Sa jag att där är runt 32 grader? (*ler*)
 
Imorgon kommer också finaste stor-sonen på besök och stannar till söndag. Han dyker upp vid lunch och det skall bli så mysigt att ha honom här nere. Det blir bara han och jag imorgon och sen kommer maken på lördag. Jag har bullat upp med köttbullar, prinskorv, ägg och sill. Inhandlat på IKEA:s food avdelning. Det är bara så perfekt!! Ser fram emot att bara sitta och njuta av detta. Påskmust har jag också inhandlat samt lite skumgodis... Me like!
 
Ha en skön skärtorsdag och flyg lågt under radarn alla fina kärringar!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0