Haarlem

Sitter och väntar på att min (snart ex) chef skall ringa och säga att han landat. Imorgon är det nämligen styrgruppsmöte halva dagen och sen blir det biltur någon timme till Hengelo för butiksbesök innan jag kan fira helg. Maken kommer ner och det skall bli så himla gott! Vi har lite att planera och köpa inför trippen. Fatta vad tiden går fort! Hur som helst... Farmskan skall alltså få en ny chef från och med den 1 maj, vilket givetvis är både spännande och lite ledsamt. Jag har trivts mycket bra med min danska chef, men så är det, man får bara gilla läget.
 
Annars har det varit en bra dag och jag har fått mina allra flesta "bråttom-och-viktigt" saker gjorda. Man har lite lättare steg hemåt då kan jag säga. Vi har också hunnit med ett besök i Haarlem butiken vilket var mycket givande. Haarlem låter lite exotiskt men det ligger precis granne med flygplatsen och när man kör dit så ser man hur många plan som verkligen landar och lyfter hela tiden. Kusligt egentligen och helt otroligt att det fungerar att ha så många i luften samtidigt.
 
Men som sagt... först en kväll med (ex)-boss, lite middag och överlämning
Äntligen över nivå 100, tjoho!
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0