Hälg!

Ja jag vet att det är felstavat men jag tyckte det var lite kul (*ler*)
 
Solen skiner utanför fönstret och det är knappt 10 grader ute... riktigt skönt om man kommer undan vinden. Jag och maken har varit en sväng på stan och uträttat lite ärenden men också shoppat lite inför resan. Maken behövde lite T-shirts och sommarskor men han hittade dessutom byxor och en snygg tröja. Bra köp. Själv skulle jag inte ha något men utav bara farten slank där ner ett par sommarskor till mig också och ett par supersköna sommartunna byxor och sist men inte minst... investerade jag i en börs från Cowboybags. Älskar det!
 
 
Igår skulle jag ju varit i Hengelo på ett möte och eftersom Hengelo ligger på gränsen till Tyskland så drog jag och kollegan iväg strax efter lunch. Halvvägs dit ringer personen vi skulle träffa och undrar var vi är. Vi hade helt enkelt tagit fel på tiden och fick därför vända om. Snopet!! Men tur vi inte körde hela vägen kanske... Men så hann jag ju fixa lite mat till mig och maken istället i lugn och ro. Han landade ju senare än vanligt igår eftersom han flög Norwegian men det tar han ju igen på hemresan... vi får ju hela söndagen ihop istället. Mysigt!
 
Han hade varit nere hos Helen på Feliz och köpt ett smycke till mig bara si sådär... jag måste ha varit en snäll hustru av någon anledning. Glad blev jag i varje fall eftersom det var hennes nya smyckemärke SUCH
 
  
 
Han hade också med sig en liten påskpresent från Helen... kan ni hitta katten bland hermelinerna? Såg också att jag vunnit en frukost på café Sandhem på facebook. Inne i ett stim verkligen (*skrattar*)
 
Nu kommer strax min danske kollega och hämtar upp oss, vi skall nämligen ut och äta. Hans fru och dotter är i Danmark så vi tyckte det var trevligt att han följde med och slapp sitta själv. De tänker alltid på mig när jag är själv på helgerna så det kändes bra att kunna göra det samma.
 
Imorgon skall vi bara mysa och slappa hela dagen för sen blir det en tuff vecka
Prettig weekend!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0